Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: το χειρότερο μακράν μάθημα.

Η προηγούμενη δημοσίευση, εντάξει είπαμε, ήταν για το πούτσο. Το υποστήριξαν και οι υπόλοιποι συντάκτες του blog. Οπότε, ας προσπαθήσω να επανακτήσω την καλή μου φήμη  , δημιουργώντας μια καταπληκτική ανάρτηση που θα κηρύσει την λογοτεχνία ως "το  χειρότερο και ηληθιότερο μάθημα". Αλήθεια πριν, αρχίσω και λέω εγώ τα δικά μου, υπάρχει κανείς που να διαφωνεί; Λογικά όλο και κάποιος θα υπάρχει. Ας όμως δούμε τα πράγματα από την αρχή.

Ένα, δύο , τρία και ξεκινάμε.Η λογοτεχνία λοιπόν είναι ένα μάθημα που είναι υποχρεωτικό για τους μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης, αν θέλουν να εισαχθούν  σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ.. Παρεμπειπτόντως η θεωρητική κατεύθυνση είναι η κατευθυνση που αποτελείται από

1) παπαγάλους

2) α)φυτά
 
β)σπασίκλες

3)χαζογκόμενες

4) κομπλεξικούς και ρατσιστές με τα μαθηματικά


5) α.)αλάνια που την βρίσκουν να κοιμούνται στη ώρα της θεωρίας

    β.)άτομα που πιστεύουν πως αν δεν αυναανιστείς δε μπορείς να γράψεις καλή έκθεση 



Όπως καταλαβαίνετε , όλα τα κακά και άσχημα είναι στη δικιά μας κατεύθυνση. Στις 4 πρώτες κατηγορίες κυριαρχεί το γυναικείο φύλο, ενώ στην 5η οι αρρένες.
Είναι λογικό ,επομένως , να υπάρχει ένα τέτοιο χαζό και ηλίθιο μάθημα, σε τέτοιου είδους μαθητές, αφού οι ίδιοι δεν διαθέτουν την κατάλληλη νοημοσύνη να αντιδράσουν  αποτελεσματικά. Και θα αντιταχθούν ορισμένοι προς εμένα και θα πουν : «Αφού εσύ είσαι έξυπνος εσύ γιατί δεν αντιδράς»
"Γιατί εγώ ρε παπάρα ανήκω στο 5α και 5β , και διάλεξα την κατευθυνση αυτή, επειδή γούσταρα τ' αρχαία.. Εσύ είσαι όμως στη θεωρητική κατεύθυνση είτε επειδή είχε ωραία μουνιά είτε επειδή εισαι μουνί ( άσχημο ή όμορφο δεν έχει σημασία). Μοιάζεις, δηλαδή με bisexual παθητικό ομοφυλόφιλο, αφού σε βιάζει το σύστημα. Εγώ έχω βάλει τάπα στο κώλο μου και δε με γαμάει κανείς. Είμαι όμως κι εγώ κατά κάποιο τρόπο θύμα, αλλά τουλάχιστον εγώ δεν γουστάρω να μου πιάνουν το κώλο και να τους ευχαριστώ και από πάνω. Εσύ όμως είσαι ζωντόβολο "

Στην συνέχεια, έχουμε και λέμε. 1+1=2. Αυτό όμως ισχύει μόνο στα μαθηματικά. Κρίμα!
Στη θεωρία της λογοτεχνίας ισχύει 1 πράγμα=5.000 διαφορετικές ερμηνείες.
Ας δούμε την παραπάνω θεωρία, στην πράξη, καθώς εμένα η σκέψη μου, αν και θεωρητικής υιός,  είναι πρακτική. Δε μου αρέσουν τα πολλά λόγια, πώς να το κάνουμε;
Κάποιος  λογοτέχνης γράφει:
"Ο μικρός Γιωργης ,
κοιτάζοντας το φεγγάρι
σκέφτεται να την παίξει
μέχρι ο ήλιος να φέξει"


και απο κάτω γράφει ο κάθε μαλάκας, σχολιαστής την αποψή του.
Λαογραφικά στοιχεία, εντονη θρησκευτικότητα, στοιχεία της φύσης, ιαμβικός 15συλλαβος, υποβλητική εικόνα ( για σκεφτείτε να είσασταν στη θέση του Γιωργή ) και μπλα μπλα....
Έλεος ρε μαλάκες....
Μια μαλακία είπε ο λογοτέχνης, 100 εσείς.
Με τις δικές σας μαλακίες είναι σα να προσπαθείτε να αναιρέσετε όσα λέει ο λογοτέχνης. Κρατείστε τις απόψεις σας για το πως αντιλαμβάνεστε το παρόν απόσπασμα, για την πάρτυ σας. 
Δεν μας ενδιαφέρουν!
Τι φταίει η μαθητική κοινότητα να πληρώνει τις δικές σας μαλακίες;


Αν ήθελε να γράψει περιταίρω πράγματα ο λογοτέχνης ή ο συγγραφέας, θα μας τα έγραφε. Να στε σίγουροι, πως δεν θα σας τα έκρυβε.
Και το κακό της υπόθεσης είναι οτι αυτές τις μαλακίες , μας αναγκάζει το σύστημα να τις αποστηθίσουμε. Ουστ τσογλάνια!
Η λογοτεχνία είναι όπως ένα σύννεφο.
Άλλος κοιτάζοντας το ίδιο σύννεφο βλέπει μια ακέφαλη πούτσα οδηγάι ελικόπτερο
 
άλλος μια χοντρή να τρώει σε σαντουιτς τον αρραβωνιαστικό της.
 
Ξεκάθαρα υποκειμενικό πράγμα. Ε το ίδιο είναι και η λογοτεχνία.



Γιατί , λοιπόν , εσύ να μου υποβάλεις να δω την ακέφαλη πουτσα, και όχι την χοντρή ή το αντίστροφο;
Με απλή λογική, είσαι φασίστας ρε μεγάλε. Αν ζούσε ο Χίτλερ να ξέρεις ότι την λογοτεχνία θα την είχε υποχρεωτική σε κάθε τάξη, διότι θα ήταν οτι πρέπει για αυτόν , ώστε να δημιουργήσει θνητούς με χαμηλή νοημοσύνη. Και επειδή είσαι φασίστας, μην ξεχνάς το ρητό που λέει "ο λαός δεν ξεχνά, τους φασίστες τους κρεμά"


Ένας δεύτερος λόγος που με κάνει να θεωρώ την λογοτεχνία ένα μάθημα  που το μόνο που μου χρησιμεύει είναι για να σκοτώνω τις μύγες και να σκουπίζω με τις σελίδες της τα χύσχια μου, είναι η μελαγχολία που σπείρει στους αναγνώστες της.Ξεκάρα τα πράγματα. Η λογοτεχνία θυμίζει το "η ζωη εν ταφω της Μεγάλης Παρασκευής"
πάρτε τα μαλάκες....



Πόλεμος, θάνατοι, ανεκπλήρωτοι έρωτες.
Του μουνιού σας τον χαβά ρε. Εγώ είμαι χίπης. Γουστάρω να τρέχω στις αλάνες, να κυλιέμαι στο γρασίδι, να κάνω έρωτα στο ασανσέρ και να βροντοφωνάζω "make love, not war"
Τι δουλειά έχω με τους δικού σας καημούς. Εμένα δεν με καθορίζει καμία μοίρα. Γαμώ την μοιρολατρία σας, ο Θεός με έκανε ον με ελεύθερη βούληση. Σκέφτομαι,συγκρίνω,δρώ ελεύθερα.
Η λογοτεχνία είναι ένα μάθημα που σε ρίχνει στη μελαγχολία, στη θλίψη, την απογόητευση και τα ναρκωτικά. 

Ο καθε προβληματικός πάει και γίνεται λογοτεχνής. Όλοι οι λογοτέχνες* είναι για τον πούτσο καβάλα και δεν αξίζουν ούτε όσο αξίζει μια τρίχα από τα αρχίδια του Πλάτωνα ή του Αριστοτέλη.
***εννοώ τους λογοτέχνες που διδασκόμαστε, με εξαίρεση Σολωμό και Καβάφη***
Και αυτοί είχαν τα ελλατωματά τους , αλλά τουλάχιστον διέπρεψαν. Μεθυστακας ο ένας, πούστης ο άλλος. Εντάξει, τι να κάνουμε; Τουλάχιστον δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα, από όλους τους πανύβλακες.
Τι να μου πει τώρα ο καραγκιοζοπαίχτης εγγονόπουλος; Ένας αιμοσταγής αριστερός που έβλεπε τα αίματα των δεξιών νεκρών και καύλωνε.
Θέλετε αριστερο ποιητή; Πάρτε και βάλτε Κατερίνα Γώγου. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΕΙΣ , ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ!!!!!

1000  φορές καλύτερα.
Παυλόπουλος; Ένας ηλίθιος, μεθυσμένος που αφού προσπάθησε καμιά 15ρια φορές να πάρει πίπα στον εαυτό του, έγραψε και 5 δικές του μαλακίες. Εντάξει, παραδέχομαι πως σε μερικά από όσα γράφει , έχει δίκιο αλλά η δομή του ποιηματός του είναι για σαντιγωμένο πούτσο .
Αλλά το συγκρότημα Διάφανα Κρίνα, πιστεύω οτι θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερα θετικά στοιχεία στους νεολαίους. Για όσους δε το ξέρουν, ας το γκουγκλίσουν.
Πολυδούρη; Ναι... ναι.. είναι οτι πρέπει για τις χαζογκόμενες που δεν έχουν χάσει ακόμα την παρθενιά τους , γράφουν ημερολογία και κοιμούνται με τον γουίνι.
Ο Παπαδιαμάντης από την άλλη , αν και δε μου είναι τόσο συμπαθής όσο ο Καβάφης και ο Σολωμός, αξίζει και αυτός μερικά εύσημα, αφού διέφερε ελάχιστα από τον Νικόλα Άσιμο. Αιωνία του η μνήμη λοιπόν!
Τέλος, ρε καραγκιόζηδες, ρε καραμήτροι;
το Α και το Ω της συγχορονης νεοελληνικής λογοτεχνίας που στο πούτσο είναι;
ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ...
Γαμώ τον αντιχριστό σας. Κάντε περιτομή στα μουνοχειλά σας και βάλτε τον επειγόντως στη διδακτέα ύλη, μην σας βάλω όλους σας να πηδήξετε την Παπαρήγα.
"Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται" "Ασκητική""Ζορμπάς" Σας λένε κάτι;
Ε.. τούβλα; Αλλά αυτά είναι φιλοσοφικά βιβλία και δεν σε ρίχνουν απαραίτητα στο σκοτάδι της μελαγχολίας, όπως αυτό επιθυμείτε εσε'ις. Ευτυχώς, που εγώ είμαι αλάνι δηλαδή και τον έχω διαβάσει και ξαναδιαβάσει τον Καζαντζάκη, αρκετές φορές. Είπαμε και πιο πάνω, φίλοι μου , ότι εγώ ανήκω στην 5α και 5β κατηγορία. Δεν είμαι ούτε φυτό ούτε σπασίκλας ούτε αδόλεσχος ( καινούρια λέξη την έμαθα στην έκθεση)


Αυτά λοιπόν όσον αφορά το περιεχόμενο της λογοτεχνίας. Τώρα θα εξετάσουμε το σύστημα αξιολόγησης των γραπτών της λογοτεχνίας.  Με μία φράση δηλαδή "για τον πούτσο φορ έβερ".
Ε! του πούστη εδώ πέρα νομίζω να συμφωνούμε όλοι. Υπάρχει κανείς που να πιστεύει το αντίθετο;
Αν ναι, ε τότε σίγουρα αυτός γαμήθηκε μέ όλους τους μαύρους που στεγάζουν γύρω από το Λευκό Πύργο, ώστε να αποκτήσει μέσο στις πανελλήνιες.
Παρόλαυτα είναι ένα μάθημα, άκρως υποκειμενικό. Όταν παραδίδεις μια κόλλα και πιστεύεις ότι έγραψες γύρω στα 18, και τελικά παίρνεις 12, δεν μπορείς να πεις τίποτα περισσότερο από το να βρίσεις τον μαλάκα τον εξεταστή. Είναι το μάθημα που παρατηρούνται οι μεγαλύτερες αποκλίσεις, στην βαθμολογία. Ο ένας θα σου βάλει 95% και θα ρθεί ο άλλος ο στρίφαγκας να σου βάλει 40%.
Γιατί ρε πούστη μου , τόσο μεγάλη απόκλιση; 
Είναι δυνατόν να εξαρτάται η είσοδος των μαθητών στα πανεπιστήμια, από την καύλα του κάθε τυχάρπαστου; 
Εδώ στην Ελλάδα ΝΑΙ. Γι΄αυτό όλα πάνε κατα διαόλου. Γι΄αυτό εναλλασομαστε τα τελευταια 50 χρόνια  δυο οικογένειες κυβερνητών. Γιατί τα σχολεία παράγουν τούβλα και όχι φυσιολογικούς ανθρώπους. 
Η λογοτεχνία τέλος, πρέπει να αφαιρεθεί, από την κατεύθυνση. Είναι ότι πιο ηλίθιο υπάρχει σαν μάθημα και μόνο σε κάτι χαζογκόμενες που γράφουν ημερολόγιο και κουλτουριάρηδες αρέσει. Παραδέξου το! Σε κανέναν νορμάλ άνθρωπο δεν αρέσει η λογοτεχνία.
Στα αρχίδια μας και μας , Κωστής Παλαμάς.
Και στη τελική, τους ρωτήσατε τους λογοτέχνες και τους ποιητές αν γουστάρουν να μπουν τα κειμενά τους στις πανελληνιες και να ταλαιπωρούν τους μαθητές; 
Με την Κική Δημουλά, το αλάνι, την πατήσατε όμως!
Τσιμπάτε τρία τωρα!

toxic-maniac vs τελειωμένες γκόμενες!!!!!

Όλοι έχετε δεί έστω και μία φορά μία γκόμενα που παρόλο που μπορεί να είναι σχετικά όμορφη, κοιτάζει μικρότερα αγοράκια (για να μην παρξηγηθώ πρέπει να διευκρινήσω πως δεν λέω τις άξιες γκόμενες που ειναι 30 χρονών και ατα φτίαχνουν με 18άρηδες, ΑΛΛΑ αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο στις ελεϊνές γκόμενες ηλικίας 15-18 που ψάχνουν αγοράκια ηλικίας 12-14)!!!¨ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!
Επειδή δεν μπορείτε να ικανοποιήσετε έναν συνομίληκο ή μεγαλύτερο από εσάς άνδρα, πιστεύετε πως έτσι θα νιώσετε γυναίκες!!!!!???????!!!!! Θα έπρεπε να ντρέπεστε!!!! Δεν είναι μαγκιά να παρενοχλείτε τα μικρά αγοράκια (έστω και αν ακόμα τα αγοράκια γίνονται διάσημοι στην παρέα τους)!!! Δεν σκέφτεστε πως αντί να τους κάνετε καλό μπορεί να τους κάνετε και πούστηδες αν δεν τους φερθείτε όπως πρέπει???? Πάντως να ξέρετε πως δεν λέω ότι δεν πρέπει να υπάρχουν γκόμενες που να τα φτιάχνουν με μικρότερους αλλά λέω ότι αυτές οι γκόμενες πρέπει να τα φτιάχνουν με μικρότερους όχι από απελπισία αλλά από έρωτα!!!!!!
Τέλος, σε όποιον δεν άρεσε το άρθρο μου να τον βιάσει μια 80χρονη τραβεστί σε ποδοσφαιρικό αγώνα!!!!