Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Ποιος είναι ο πρόεδρος;

Για χαρά, είμαι ο πρόεδρος και είμαι ένας φυσιολογικός άνθρωπος όπως σχεδόν κανένας σας.
Είμαι  1,90 ύψος, 90 κιλά, με φέτες κυλιακούς και θα θελα όποιο καλό μουνάκι διαβάζει αυτές τις γραμμές, να μου αφήσει το τηλεφωνό της  κάτω στα σχόλια.
Με λένε πρόεδρο, γιατί είμαι ! Δεν έχει σημασία που, σημασία έχει ο ιεραποστολικός στόχος μου.
 Ακόμα ως άνθρωπος είμαι πολύ ανήσυχος, και παρατηρώ όλες τις πολιτικές, κοινωνικές, θρησκευτικές κτλ εξελίξεις. Ως άνθρωπος έχω κάποιες φιλοσοφικές ανησυχίες και ασχολούμαι με διάφορα διλήματα
Μερικά από τα διλλήματα που με ταλανίζουν τον τελευταίο καιρό ειναι :
1)« Καλή η μαλακία αλλά με το γαμήσι κάνεις και γνωριμίες » ή «σαν πετύχει η μαλακία τύφλα να έχει το γαμήσι» ;
2) «Το μουνί της χάιδως» ή «τα αρχίδια του καράμπελα» ;
3) καλύτερη επιστημονική ταινία « Εμείς οι βλάχοι και όπως λάχει» ή « οι βλάχοι προτιμούν ελληνικά» (σσ. λαϊκέ ποια η αποψή σου) ;
4)«χωρίς τρίχες» ή «με τρίχες» ;

Όσον αφορά τον  σκοπό του blog.
Σας τον είπε πιο κάτω  ο λαϊκός βιαστής. Δε θα λέμε συνέχεια τις ίδιες μαλακίες. Γι΄αυτο ,  βγάλτε το χέρι μέσα από το παντελόνι και πηγαίντε 3 αναρτήσεις πιο κάτω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα σχόλιο δίνει δύναμη στον συντάκτη-συγγραφέα για να συνεχίσει τη προσπαθειά του. Είναι τόσο σημαντικό, όσο και ένα χειροκρότημα για έναν καλλιτέχνη!