Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Η ΚΛΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΟΥΣ

Σήμερα το πρωί ένας εξαίρετος νέος μου έλυσε μια απορία που χρόνια τώρα ταλανίζει τους άνδρες!!!
Όλοι οι άνδρες κάποια στιγμή στην ζωή τους έχουν αναρωτηθεί γιατί το πέος τους έχει μια ελαφρά κλίση είτε προς τα δεξιά είτε προς τα αριστερά.... Αυτό συμβαίνει γιατί ο ένας από τους δύο όρχεις είναι μεγαλύτερος και έτσι το πέος στρέφεται προς τον μικρότερο για να ισοσκελίζει τα πράγματα!!!!

Αν σκεφτείτε, όμως, αυτή η ελαφρά κλίση μας βοηθάει να την τοποθετούμε σε μία από τις δυο πλευρές του jean, όταν μας γκαυλώνεται!!! Αν προσπαθήσετε δεν μπορείτε τόσο εύκολα να την βάλετε από την άλλη μεριά όταν είναι γκαυλωμένη!!!! Δοκιμάστε το και θα δείτε ότι έχω δίκιο!!!!!!!!! @@

3 σχόλια:

  1. Ρε μαλάκα... αυτός λαμπρός νέος δεν έχει ονομα....
    Πές οτι σου το πε " ο Πρόεδρος" και όχι άλλα κλοπι πεηστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας είναι ο λαμπρός νέος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι ρε μαλάκα αλλά μου κλεψες την ιδέα...
    Εγώ σημερα...δεν ειχα τι να γραψω και επαιζα ολη μέρα το πουλί μου!!!!
    τεσπα, θα κανω και δευτερο άρθρο επι του θέματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχόλιο δίνει δύναμη στον συντάκτη-συγγραφέα για να συνεχίσει τη προσπαθειά του. Είναι τόσο σημαντικό, όσο και ένα χειροκρότημα για έναν καλλιτέχνη!