Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Γιατί με λένε toxic maniac!!!!

Πήρα το όνομα toxic maniac, δηλαδή τοξικομανής, από την παρέα μου!!! Να διευκρινίσω πως το όνομα αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με ναρκωτικά και τέτοια (και όποιος δεν με πιστεύει να τον φάει από πλανώδιο τραβεστί). Ξεκίνησαν να με αποκαλούν έτσι, επειδή όποτε λέω κάτι είναι άκυρο με την συζήτηση που διεξάγεται. Επίσης, είμαι συνέχεια στον κόσμο μου (ωραία είναι εκεί, ελάτε καμία μέρα). Έγινε ποιο γνωστό αυτό το παρατσούκλι από όταν ένα ωραίο και όμορφο πρωινό ο φίλος μου ο ΠΡΌΕΔΡΟΣ με έκανε υπεύθυνο παραγωγής καινοτόμων χαπιών LSD (πλάκα κάνω) απλώς μου ζήτησε να του δώσω λίγο τυρόπιτα και εγώ του έδωσα ένα τσιγάρο!!!! Ξέρω είμαι πολύ καμένος!!!!
Τέλος πάντων είναι και άλλοι λόγοι που δεν μπορώ να σας τους πω, αλλά αν τους ακούσετε θα θέλετε να κόψετε το μήλο του Αδάμ και θα το κάνετε μηλόπιτα!!!!

2 σχόλια:

  1. «Να διευκρινίσω πως το όνομα αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με ναρκωτικά»
    το ονομά σου μπορεί να μην έχει σχέση με τα ναρκωτικά,έχεις εσύ όμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί λές ρε πρόεδρε!!!! Πρόσεχε τι λές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα σχόλιο δίνει δύναμη στον συντάκτη-συγγραφέα για να συνεχίσει τη προσπαθειά του. Είναι τόσο σημαντικό, όσο και ένα χειροκρότημα για έναν καλλιτέχνη!