Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟΥ



Η ΙΣΤΟΡΙΑ :
Θα σας διηγηθώ μια τρομερή ιστορία η οποία δεν ξέρω τι κατάληξη θα έχει και θα ήθελα με σχόλια αν έχετε περάσει από παρόμοια κατάσταση να βοηθήσετε.
Όλα άρχισαν πέρυσι τον χειμώνα όπου πήγα και γράφτηκα ένα ΕΠΑ.Σ. της περιοχής μου . Όλα καλά και ανθηρά ώσπου γνώρισα την ξαδερφή του φίλου μου. Θέλοντας να μην δώσω κάποιο δικαίωμα στον φίλο μου να μου την πει επειδή μ’αρεσε η ξαδερφή του, έκανα τουμπέκι μέχρι φέτος τον χειμώνα, όπου έγινε και το μεγάλο μπαμμμ!
Καθώς πήγαινα στις τουαλέτες για να κάνω τσιγάρο, συναντάω την φίλη από αυτό το κορίτσι, δεν ξέρω αν έπαιξε κάποιο ρόλο το κάρμα, αλλά ένα έχω να πω όλα από εκεί ξεκίνησαν!
Με ρώτησε η φίλη της αν τα έχω με κάποια κοπέλα αυτόν τον καιρό και γενικά αν παίζει κάτι. Σαν Λιπαντικός και εγώ της είπα όχι αλλά πολύ θα ήθελα με κάποια. Η κλασσική ερώτηση είναι – Με ποια? Και η κλασσική απάντηση –Με την φίλη σου.
Για να μην λέω πολλά λόγια είπα στην φίλη της πως νιώθω αλλά της είπα και να μην της πει τίποτα διότι ήταν σε σχέση.
Την επόμενη μέρα, εννοείται πως της τα είπε και λογικό ήταν να κοιτάζει κάπως μέχρις ότου έπεσε το πρώτο μήνυμα -Έλα στις τουαλέτες –Έρχομαι σε 2!
Αφού ακολούθησε η διαδικασία της εξομολόγησης και σε γουστάρω από παλιά και δεν είχα την ευκαιρία να στο δείξω και μπλα μπλα μπλα….
Της έκανα την εξής ερώτηση
-Αν δεν τα είχες με αυτόν θα έκανες κάτι μαζί μου?
-Ναι, εννοείτε!
-Αλήθεια?
-Ναι, αγάπη μου!
-Κρίμα.. έμαθα πως κάποιο διάστημα ήθελες να χωρίσεις με αυτόν
-Ναι ήθελα και θέλω και
ΣΚΑΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΙΛΙ
-Αφού θέλεις κάντο και κάνουμε κάτι μαζί!
-Δεν βρίσκω αφορμή!
-Να την η αφορμή λέω , μπροστά σου είναι.

Και αυτό ήταν ήθελε να τα φτιάξει μαζί μου. Ήθελε όμως?
Αν ήθελε θα ήταν ακόμη μαζί του? Η προσπαθεί να κερδίσει χρόνο ?

Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο κάθε συμβουλή σας δεκτή!

3 σχόλια:

Ένα σχόλιο δίνει δύναμη στον συντάκτη-συγγραφέα για να συνεχίσει τη προσπαθειά του. Είναι τόσο σημαντικό, όσο και ένα χειροκρότημα για έναν καλλιτέχνη!