Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΑΓΙΟΣ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΣ & ΧΑΖΟΓΚΟΜΕΝΕΣ

Κοριτσάκια και λούληδες ήρθε η αγαπημένη μου ημέρα. Έφθασε η μέρα που θα κράξω τον Άγιο Βαλεντίνο. Καταρχάς είναι καριόλης , πούστης και αρχικαπιταλιστής. Προστατής των ανθοπωλείων, ζαχαροπλαστείων και κοσμηματοπολείων.  Σε καμία περίπτωση του έρωτα.

Όλες οι χαζογκομενες του λυκείου περιμένουν αυτην την μέρα μπας και τους δείξει το αμόρε τους λίγο περισσότερο ενδιαφέρον. Εφόσον τον υπόλοιπο χρόνο ξέρουν που τις γράφουν. Τουλάχιστον οι φοιτήτριες είναι σε κάπως καλύτερη κατάσταση,αφού ανελειπώς άφθονες πούτσες, χωρίς να εκκολάπτονται σε κάτι συγκεκρίμενο. Δεν χάνουν τον χρόνο τους σε χαζαμάρες.


Προσωπικά, σε καμία περιπτωση δεν αντέχω όλους και όλες εσάς που έχετε καθιερώσει τον Άγιο Βαλεντίνο ως εθνική επέτειο.
Ο Άγιος Βαλεντίνος δεν είναι εθνική επέτειος.Τέλος. Είναι μια ξενόφερτη εορτή που ουδεμία σχέση έχει με την πραγματική αγάπη. Η αληθινή αγάπη δεν φυλακίζεται μέσα σε κουτιά από γλυκά ούτε αγκιστρώνεται στις πανάκριβες αλυσίδες των κοσμημάτων. Η αληθινή αγάπη αιωρείται, είναι η κατάθεση αμοιβαίων  συναισθημάτων μεταξύ δύο προσώπων. Δεν θα μας μάθουν οι φράγκοι τι είναι «έρωτας». Εγώ είμαι Έλληνας  (συνεπώς greek lover) και ξέρω να καψουρεύομα καλυτερα από όλους.Ο πορτογάλλος ας θυμάται τον δεσμό του μια φορά το χρόνο. Εγώ θα τον θυμάμαι κάθε μέρα.
Και ένας τελευταίος λόγος που δε γουστάρω τον Άγιο Βαλεντίνο, είναι οτι  εγώ είμαι ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΗΣ
εγώ σε αυτη την θεότητα πιστεύω

Θεά Αφροδίτη






όχι σε αυτην
άγιος βαλεντίνος 

Ευχαριστώ για την ανάγνωση και μην ξεχνάτε κοριτσάκια πως δεν ειναι αμαρτία να βάλετε δάχτυλο και ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα σχόλιο δίνει δύναμη στον συντάκτη-συγγραφέα για να συνεχίσει τη προσπαθειά του. Είναι τόσο σημαντικό, όσο και ένα χειροκρότημα για έναν καλλιτέχνη!